2010年1月24日 星期日

The One You Love

★花之戀★



背景音樂:Glenn Frey - The One You Love
我買正版,您也要支持正版喔^^

藉一首歌,回憶一下往事...
在以前還沒有網路、MP3、燒錄機的年代,
想要製作一張西洋精選集,那可得花不少心思呢!
那時後每週幾乎都得到中華商場買錄音帶...
CASHBOX排行榜幾乎研讀到專精程度...
什麼民歌、國語歌都不是我的料...
我就是喜歡西洋的流行歌曲...

The One You Love
是我求學時非常喜歡的一首抒情歌曲,
到現在還是非常喜歡,還能朗朗上口...
以前辦聯誼我都故意挑這首歌...
唉...
這真的是好久以前的往事囉...

我曾想過將這些精選集要送人的,
但從來沒有送出去...

現在的我,只想專心拍出有感情的照片...

照片重播,請見諒...
























卡拉OK時間:
The one you love - Glenn Frey
I know you need a friend
Someone you can talk to
Who will understand what you're going through
When it comes to love
There's no easy answer
Only you can say what you're gonna do

I heard you on the phone
You took his number
Said you were alone
But you'd call him soon
Isn't he the guy, the guy who left you crying
Isn't he the one who made you blue

When you remember those nights in his arms
You know you gotta make up your mind

Are you going to stay with the one who loves you
Or are you going back to the one you love
Someone's gonna cry when they know they've lost you
Someone's gonna thank the stars above

What you gonna say when he comes over
There's no easy way to see this through
All the broken dreams, all the disappointments
Oh, girl. What you gonna do
Your heart keeps saying it's just not fair
But still you gotta make up your mind

看完照片,
聽完音樂,
如您有所感動,
就請您幫我回個應 、推個文吧!
您的支持是Ahito進步的動力喔^^

3 則留言:

  1. 哈哈~這也是我相當喜歡的一首歌,聽到這首歌就想起以前自己辦舞會,一般放這首歌實都會把燈關掉,然後就聽到女生連串的經叫
    聲....!
    回憶是最甜蜜的啦@@~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 80'年代有好多美好音樂的回憶說...
      不管是慢的,還是快的...

      刪除